Wednesday, October 17, 2012

New Weapon For Training.!!

Assalamu'alaikum and Great Day.!!

Today, i received a new shoes for training.. more on jogging and fitness. Thanks for Pumass.. hehehe.. with this new shoes, and the support that i get..

Dah try contact member2 yang penah pegi nepal.. EBC or Annapurna.. sume xjawab.. huh..!! Aku nk tnya je pun.. Bukannya nk souvenier ke apa.. tp xpe.. aku xkan pernah menyerah kalah.. walau sesaat pun..

But, as at now, aku dah draft a lil  bit on training schedule.. hopefully, bila aku
Balik dari teambuilding nnti (office punya event), aku dah siapkan draft tuk schedule training aku.. kemungkinan, dalam training tu, ada 1 gunung yang aku akan daki nanti area2 jauh dari semenanjung.. insyaAllah, hopefully draft training ni approved by the authority.. hehe.. aku ada pasang niat nak dptkan sponsorship dari opis aku.. hahaha.

Ok, enough for today.. nak tdo, dulu.. CZ dah memanggil2 sayup je tu.. nite all. Salam 1 Malaysia, salam muhibbah dan wassalam..


No comments:

Post a Comment