Saturday, June 18, 2011

UniRazak Dihati Ku.. :D



Through out my 2 years ++ at the univerisity.. banyak pahit manis yang telah aku lalui.. but most of them manis2 belake.. hehehe..
banyak ilmu serta pengalaman yang aku dah dapat sewaktu aku bekerja disini... walaupun aku akan berhijrah ke tempat lain, tak beerti aku akan lupakan tempat ni.. tempat ni la yang mnjadikan aku sekarang ni.. tempat ni la yang banyak bg aku ilmu tentang kerja2 yang aku lakukan sekarang.. dan orang2 kat tempat ni lah yang telah sedikit sebanyak mmberi seribu erti dalam hidup aku.. terima kasih para sahabat serta para perjuang Universiti Tun Abdul Razak.. jasa kalian semua takkan dapat aku balas.. Semoga Allah membalas jasa baik kalian smua.. dan jangan biarkan semangat juang demi menaikkan taraf universiti ni sebagai antara universiti yang terulung di Malaysia luntur dari dalam diri kalian smua.. akhir kata.. Unirazak DIHATI ku..

P/S : klau ada orang2 yang takde dalam gmbar tu, maaf yer, slide tak lama, 3 mnit jer.. nk ltak smua nnti, dh abes lagu, gmbar tak abes2 lagi.. walauapa pun, kalian semua tetap akan berada didalam hati saya.. :D

No comments:

Post a Comment