Sunday, June 12, 2011

Jawapan yang Pasti

Mungkin itulah jawapan bagi solat istikharah yang aku lakukan tu. Mungkin sudah smpai masanya aku pergi, Aku redha dgan apa yang telah terjadi.. Segala usaha aku kat sini, segala penat lelah aku kat sini, macam langsung tak dihargai, aku sedar, sejak akhir2 ni aku sering datang lambat, tapi tak bermakna segala kerja2 yang diberikan tu tak siap, aku siapkan kerja aku walaupun aku terpaksa stay back smpai kul 11 skali pun.. Lumrah manusia, selalu mencari kesalahan orang, apabila kita melakukan kebaikan, mereka langsung tak nampak dan tak hargai.. Aku hanya mampu bersabar buat masa ni.. 17 hari yang mendatang akan mnjadi 17 hari yang paling lama dalam hidup aku.. apa lagi yang mampu aku lakukan selain usaha, doa dan tawakkal kepada Allah Yang Maha Esa.. Ya Allah, Semoga Kau permudahkan segala urusan ku yang mendatang..

No comments:

Post a Comment