Friday, July 8, 2011

Kenduri Alwi






last wiken (2/7/2011) kami p sabak bernam, kenduri ex colleague aku ketika di unirazak dl.. p 4 bijik keta.. konvoi ramai2 dari shah alam.. perjalanan mengambil masa lebih kurang 2jam setengah, sbb kami mngikut ezwan aplus, dia sorang je tau rumah alwi ni kat mana.. hehehe... smpai je kat umah pengantin, kami terus menjamu selera.. heheh.. tapi aku berkesempatan untuk mengambil gambar mereka2 yang ikut skali sblom aku pn mnjamu selera.. ni first time aku p kenduri kawen ada lauk kerang.. layan gak.. heheh.. habis je kami menjamu selera, masing2 sume berposing tuk ambik gambar... gambar sesama mereka, gambar bersama pengantin.. sume ada.. meriah gak knduri tu dengan ketibaan kami.. kami siap request pengantin menyanyikan lagu lagi.. heheh... faqrul dan linda pn menyanyi atas permintaan pengantin.. hehehe.. lpas p kenduri tu, kami terus menuju ke pantai PNO.. aku pnah p kat situ skali, amek gmbar member aku tunang.. permandangan dia agak menarik la.. pastu ada kedai mee udang yang sedap kat situ, walaupun tak berkesempatan nk makan kat kedai tu.. (sebab tengah kenyang lg).. tapi aku rasa seronok sangat time tu.. walaupun masa berlalu dengan pantas.. tapi aku dapat rasakan, hari tu adalah antara hari yang terbaik yang pernah aku alami.. :D ....

No comments:

Post a Comment