Wednesday, March 30, 2011

aku dikala dulu


perrgghhh.. aku trjmpa balik gmbaq aku masa aku darjah 6.. bila tgk2 balik, teringat kenangan lalu, terasa happy dan lawak pn ada.. hahahah.. byk btol kenangan masa aku kt kelas 6Ceria ni.. walau pn aku dok kt kelas tu tak lama.. tapi segalanya bermula disitu.. hahaha.. gmbaq kat atas tu ada several org yg aku dh recover balik kt Fb, mcm azri syafiq (duduk blah kiri), taufik (duduk dua dari kiri), ngn khairul azwan (duduk kanan skali).. lama giler aku tak jmpa dpa2 ni.. suma dh besar2.. suma dh mcm bapak org jer aku tgk.. hahaha.. ada yg blajaq lagi, ada yg dh keja.. bila la agak2nya bleh buat reunion ngn dpa2 ni suma.. rindu plak kenangan lalu.. klau jmpa balik dpa2 ni suma.. sure gempak nya.. msti ada byk cerita nk dikongsikan.. maklumla.. lama tak jmpa..
nak dijadikan cerita plak, aku trjmpa plak ngn budak2 skolah rendah aku masa aku skolah kt Sekolah Kebangsaan Lelaki Jalan Pasar dl.. lg la syahdu, dh 13 tahun tak jmpa.. ni dpa nk wat reunion balik ni, rasanya akhir bulan 5, tau la skolah Lelaki, reunion buat futsal.. hahaha.. tp takpa, aku layankan aja.. hahaha... yang pnting dpat jmpa ngn mmber2 lama balik..

No comments:

Post a Comment