Wednesday, February 2, 2011

Climb PCP 30th January 2011

This is me.. hehehe
Mereka rasa mereka ni kurus.. hahahah...
ayap pendek @ Telinga Capang
Razmi Boroi
Abe Setan
Finaz
Amer
Yati MATA BOOLAT
rysa
Hafiz AF.. eh eh. Hafiz valdo
Cik Anes Chan
Tok Wan Azan @ Daddy
Sakinah
Darby


Last wiken, kami p pcp putrajaya which is Taman Cabaran kt precint 5 tu.. since aku pn dh lama tak climb difficulty, lebam dia jgn tanya la.. route yg "dulu" mudah jer, skang ni dh mcm haram.. siap lwn ngn ayap n abe lagi sapa paling tinggi. Tak target nk abes pn route tu, target lebih ckit dari dpa ja.. haahahah.. tp dari situ aku dh dpat tau yg aku dh tak terer mcm "dulu".. hari yang sama juga, hafiz @ rivaldo dtg bwk finaz skali.. dah sarat dh bini dia tu.. badan pn dh comel (montel).. hehehe.. besala orang kalau dh mngandung ni.. mmg kompom2 la montel. pastu dia dok mngomel kt FB kata dia dh gemok, nk kurus balik lpas bersalin. The best part is, laki dia tu pn (rivaldo) dh makin gemok gak.. naik 15 kilo katanya.. hahaha.. tu la, masing2 dh malas last year.. sume pakat naik berat badan.. aku pn rasa aku dh naik sikit berat badan aku. tp aku tak berani timbang, tak nak tgk pn scale machine tu. hahha.. (tak nak tgk berat yg dh naik).. dan daripada itu, aku dh start berazam balik tuk kembali ke arena climbing, dan start masuk competition balik.. Gmbaq kat atas gmbaq antara muka2 yang p PCP ari tu..

No comments:

Post a Comment