Tuesday, July 6, 2010

Genting Theme Park






Pada 3/7/2010 yg lalu, aku bersama bebrapa rakan seangkatan dengan aku, pergi bersukaria di Genting Theme Park, Pahang. Dah lama aku tak p sana, seronok gak la layan sejuk kat sana. Bnda yg aku tak pernah try dulu, akhirnya aku naik jugak.. "SPACE SHOT".. syok gak main bndalah tuh.. kecut perut gak la.. tak terkeluar suara nk jerit mase dia turun tuh.. huhuh..

kat situ gak aku jmpe mmber2 ofis aku yg kononnya nk sponsor kami (aku ngan cham) tuk jadi photographer depa. last2 depa balik kna tinggal ngan bas, hahahaha.. seb baik ada bas kosong mase pkul 6.30 tuh.. kalau tak, aku tak tau la bile dpa bleh balik.. kna check in kat atas la gamaknya. hahaahhaha..

Pada tarikh tu gak aku sedih bab favourite team aku kalah "TERUK" ngan Germany..
kalau 2-0 aku bleh terima lagi.. 4-0 kna.. ishk3... mmg truk la formation ngan strategi argentina time tuh.. tapi, walau apapun, aku tetap akan sokong argentina sampai bila2.. ale2 Argentina..!!

2 comments:

  1. kekekeke..maybe u should change to oranje... =)

    ReplyDelete
  2. msti tetap dgn pendirian.. Argentina tetap Argentina.. lalalala~~~

    ReplyDelete